V této sekci jsou popsány funkce modulů, které jsou obsaženy ve standalone verzi ostrova Namalsk. Tyto moduly sou přístupné v editoru misí pod klávesou F7 nebo v hlavním výběrovém menu vpravo pod tlačítkem Moduly.
(tento text je také k dispozici v offline verzi zde)
Typ: Modul pro oživení unikátního podzemního objektu AII na Namalsku.
Od: ArmA II, Namalsk v1.10
Verze: 1.0
MP podpora: Ano
Protože podzemí objektu AII bylo docela prázdné, rozhodl jsem se ušetřit práci mission makerům a vytvořit modul, který vyplní podzemí.
Po použití tohoto modulu se do podzemí vloží asi 100 různorodých objektů - bedny, stoly, počítače apod..
S těmito objekty jsou také vloženy světla na stropy v podzemí. Tyto světla jsou plně funkční.
Defaultně jsou světla vypnutá.
Můžete je ale kontrolovat pomocí proměnných:
status ns_aii_l_status (0 = světla off, 1 = světla on)
intenzita ns_aii_l_intensity (hodnoty 0.01 - 0.05 max!)
Nemusíte tyto proměnné ihned inicializovat, můžete je volně ovládat v průběhu mise.
Malá ukázka, jak tento modul zkusit se vším všudy:
A jak to vypadá v misi v noci:
Typ: Moduly pro změnu atmosféry mise.
Od: ArmA II, Namalsk v1.0
Verze: 1.0
MP podpora: Ano
Tyto moduly jsou vytvořeny pro lepší atmosféru na Namalsku v misích. Můžete si vybrat ze 3 typů - mrazivé zabarvení, defaultní a našedlé zabarvení. Pro použití stačí, když vložíte požadovaný modul do Vaší mise.
Každý modul má prioritu u pp efektu (jaký filtr = priorita):
mrazivý filtr = 1503
defaultní filtr = 1501
šedý filtr = 1502
Je možné tyto efekty také vypnout / upravovat, všechny efekty mají globální proměnnou, zde je seznam (jaký filtr = proměnná):
mrazivý filtr = ns_col_cold
defaultní filtr = ns_col_def
šedý filtr = ns_col_def_g
Malá ukázka, jak to vypadá v misi:
(mrazivý filtr, defaultní filtr, šedý filtr)
©Sumrak 2024