> Krize: Namalsk > Ke stažení >
Vyberte verzi modifikace dle hry, kterou vlastníte! (klikněte na řádek jako takový)
Krize: Namalsk, 2.4 (1.15.4) [ARMA II: Combined Operations]
Tato verze je pro uživatele, kteří vlastní ARMA II: Combined Operations!
Zdravím všechny, s radostí oznamuji, že po cca. 2 letech vydávám kampaň Krize: Namalsk spolu s módem [Nightstalkers] Stíny Namalsku. Možná jste už slyšeli zkoušeli pradávnou verzi mého módu kdysi v Arma 1 či dokonce OFP, ale to bylo úplné nic oproti tomu, co nyní vydávám. Nyní zpět ke kampani, s vydáním Arma 1 verze NS módu přišla také velmi krátká kampaň s označením prolog ke kampani Krize: Namalsk.
NYNÍ, v Arma II, vydávám plnou verzi kampaně Krize: Namalsk spolu s plnou verzí módu [Nightstalkers] Stíny Namalsku. Kampaň obsahuje plně nabitých 22 misí s unikátní atmosférou, situacemi, scénami a exceletní muzikou! Součástí této kampaně je také přepracovaný prolog z Arma 1 and jestli ste byli naštvaní, jak v prologu příběh skončil, nebojte se, nyní máte možnost se dozvědět, co se stalo!
Počítadlo na oficiálních stránkách módu se zastavilo a to znamená jediné.. Tamika Maclemar právě dorazila na Namalsk a snaží se zjistit, co se s Namalskem stalo! Připojte se k ní a prozkoumejte tajemství Namalsku! Bojujte v unikátní operaci světových velmocí a zastavte nebezpečnou korporaci NAC!
Mapa tohoto článku
Aktuality
Popis Update 2 aka "Pathfinder"
Krize: Namalsk
[Nightstalkers]
Stíny Namalsku
Download
Co se děje
Od října 2012 počala nová série updatů, která byla inicializována vydáním DayZ: Namalsk a velkého Update 2 aka "Pathfinder". Tento a další updaty, které od této doby nepravidelně vychází (obvykle s updatem pro DayZ: Namalsk, tzv. point releases), se zacilují primárně na stabilitu celkového módu s přidáním malých, ale užitečných věcí. S kopatibilních důvodů tyto updaty již bohužel nejsou podporovány klasickou samostatnou Armou II.
Nejnovější update, který je v současné době možné získat, je update 2.4, který přináší spoustu fixů a vylepšení v celkovém módu a pokračuje tak ve šlépějích Updatu 2 "Pathfinder". Pro bližší detaily, navštivte sekci changelog. Pro stažení aktuální verze pro Arma II: Combined Operations, pokračujte zde.
Update 2 aka "Pathfinder"
Je to už chvilka, co jsem něco vydal a ačkoliv práce na mém dalším velkém projektu jsou v plném proudu (jo, to již brzy, co tu vidíte, není tento update či DayZ: Namalsk :D), jsou tady nějaké věci, které mi nedají spát a musejí bý opraveny.
Začnu s kampaní Krize: Namalsk a změnami..
Díky rapidním změnám na Namalsk (níže), celou kampaň bylo nutné projet a opravit nejrůznější skripty a pozice objektů. Další změny se týkaly balancování některých misí, zvážil jsem jejich obtížnost a případně trochu vybalancoval. Také byly vyladěny mise v kooperativní verzi kampaně, které ji udělaly zas o trochu hratelnější (nicméně stále je v experimentální verzi). A jak jsem samozřejmě šel skrz všechny, opravil jsem také nějaké překlepy a i vylepšil chování některých skriptů. Tyto vylepšení by měly snad udělat kampaň ještě více solidní. Objevily se několikrát reporty, že kampaň je moc těžká, či zabugovaná, ale ve skutečnosti to bylo zapřičíněno použitím komunitních módů, které vylepšovaly rapidně chování AI, které se pak dost projevilo na obtížnosti či jiném průběhu mise. Jak jsem již řekl několikrát, nedoporučuji hrát kampaň Krize: Namalsk s jinými aktivními módy, které jakýmkoliv způsobem ovlivňují chování AI. Kampaň byla designovaná a tvořena pouze nad potřebnými věcmi a tvořit mise tka, aby byly vybalancované pro všechny AI módy i pro klasické AI nastavení od vývojářů je prakticky nemožné.
Pak jsou tu změny na ostrovu Namalsk..
Vylepšení Namalsku bylo mým snem již dlouhou dobu.. Některé věci rozbité, nekompatibilní, zastaralé. Čím více jsem pracoval na mé další mapě, tím více jsem chtěl napravit to, co jsem za sebou zanechal. Asi před měsícem jsem se rozhodl, že to napravím. Začal jsem tedy napravovat nejhorší gamebreakery na Namalsku! A výsledky jsou zde - totálně jsem změnil rozlišení terénu, ze starého OFP gridu na nový ultra detailní grid, který dělá z Namalsku daleko pěknější ostrov a taky to má neskutečně velký význam v gameplay. Další a velmi seriózní problémy, byly chyby v objektech. Asi nejvíce nápadná změna bude přidání podpory cest pro AI u všech budov, u kterých to doposud chybělo! Už nebudete moct běhat do budovy ve snaze uniknout AI! S těmito změnami objektů také přichází změny (někde razantní) kolizních geometrií a penetračních materiálů. Ale to není vše! Protože máme pěkné baterky na zbraních, měli bychom je mít také všude funkční. Toto předtím neblyo moc na Namalsku funkčí, protože většina objektů neměla materiál vůbec či měla jen základní. Od tohoto updatu ale všechny objekty mají (včetně starších BIS budov) aplikované jednoduché supershader materiály. S touto změnou jsem se také podíval na kvalitu normálových map a většinu jsem přegeneroval, aby to nevypadalo jak zrní pro slepice všude bylo to docela šílené (názorná ukázka části editace). Když budovy dostaly tento svěží dech, zaměřil jsem se také na celkovou průchodnost lokací na Namalsku. Některé oblasti jsem se snažil udělat průchodnější pomocí umazání či přemístění menších objektů. Výsledky jsou dobré, ačkoliv jsem se nesnažil měnit totálně dané lokace - někde prostě vaše skupina tanků tank neotočí ve formaci :) Namalsk má a bude mít detailnější lokace než běžně vidíte. Další špatně vypadající věc, která mne dlouho trápila, je přechod mezi sněhem a normální zemí. Tento problém jsem vyřešil a myslím, že se vám to bude líbit. S touto změnou také přišly změny satelitky a masky povrchů. Bohužel nemám čas na předělání celé satelitky (na ní jsem pouze dělal vedlejší tweaky přechod ze sněhu, pobřeží, divně vypadající lokace, stíny pod vegetací na sněhu), ale na masce povrchů jsem udělal mnoho nových změn včetně vlastně celkového zvětšení rozlišení. S 2D změnou pbořeží také přichází 3D změna terénu na pobřeží - ten jsem se snažil udělat daleko přiozenější než tomu bylo doposud se starým rozlišením terénu. Máme tu velmi pěkné změny v jádru Namalsku, a teď nové věci? Jsou zde kompletně nové silnice, cesty, lokace (např. rozšířená základna okolo vysílače na hoře Seraja, základna pod horou Nitija). Také jsem se rozhodl obohatit prá relativně jednoduchých objektů o interiér - např. budovy okolo vysílače na hoře Seraja či menší farmářské či industriální objekty. Také jsem upgradoval stávající objekty z arma 1 na arma 2 verze. Existující koleje byly vyměněny za kompletně nové převzaté z Chernarusi. Objekty vegetace, kameny a skály byly randomizovány a u skal a kamenů byly provedeny také výměny arma 1 -> arma 2 verze. Doporučuji pročíst changelog, zde je jen malý výtažek toho, co je v této aktualizaci vylepšeno / přidáno! Samozřejmě, že s takto relativně razantními změnami přichází i možné problémy s kompatibiitou misí, které byly dělané na Namalsku v dřívějších verzích. Mission makeři, mějte slitování, tento update stojí za to upgradovat vaši misi!
TL;DR (Hrozná zeď textu, žejo? :D) Tato aktualizace totálně změnila Namalsk, Namalsk dostal ohromný upgrade co se týče gameplay prožitku, starý terén odstraněn (rozlišení 50 metrů), nahrazeno novým (rozlišení 6.25m) - s tímto bylo přidáno mnoho detailů!, AI je schopné dojít do každého koutu mapy, baterky fungují na všech objektech, vše vypadá dokonce ještě lépe, nové lokace a objekty + je možné dokonce i najít více promodelovaných objektů než předtím!
Abych nezapomněl, nezapomeňte do detailů prozkoumat Namalsk. Byl přidán nový set easter eggů, čekajících na objevení :) Některé dokonce i odkazují na můj další velký projekt - najděte informace před jakýmkoliv oficálním oznámením!
Tak to by byl Namalsk, nyní k novinkám okolo módu Stíny Namalsku..
Mnoho změn, spojených s tímto módem, jsem již zmínil v rámci povídání o Namalsku, ale mohu například změnit, že při aktualizaci materiálů a celkově při aktuaizaci knihoven objektů, jsem byl schopen částečně uklidit a pročistit datové pbo, z čehož vzešla daleko menší celková velikost výsledných pbo souborů pro ostrov Namalsk. Změnil jsem také zcela modely vegetace - vylepšené modely a lepší korekce barev včetně správné konverze textur (už žádné bílé tečky z dálky při zapnutém AA). Vylepšení se také dočkal modul pro podzemí, jeho struktura byla trochu předělána a byla přidána i nová funkce, která hlídá pozici hráče - pokud hráč vstoupí do podzemního komplexu, modul vypne automaticky klasické ambientní zvuky a zapne ambient podzemního objektu./p>
> Obrázky & Videa
Můžete nahlédnout na 129 zcela nových obrázků zde!
Můžete nahlédnout nový Namalsk v akci zde!
kampaň pro Arma II CO
Současný stav: Vydáno
Současná verze: 1.15.4
Popis:
Krize: Namalsk je kampaň pro hru Arma II Combined Operations s více než 22 misemi. Budete součástí konfliktu na ostrově Namalsk. Namalsk se stane cílem jedné neznámé korporace NAC (Namalsk corporation). Po několika měsících, kdy NAC provádí výzkumy na neznámém, pravděpodobně mimozemském zařízení, které nali na Namalsku, po velmi nebezpečných pokusech odpovídají vlády Ruska a USA ve snaze je zastavit. Bohužel ale nevědí, s kým mají tu čest.
Můžete vidět celý konflikt z nejrůznějších stran a nejrůznějších osob, například ocitnete se v kůži členů privátní militaristické a vědecké organizace Nightstalkers, budete hrát za člena průzumného týmu USMC či velitele Ruské útočné specnaz skupiny. Ocitnete se v nejrůznějších situacích, mise mají velmi silnou atmosféru s pečlivě vybranou muzikou a různými zvukovými i grafickými efekty. Situace je detailně popsána v každé misi v poznámkách v diáři či v popisech úkolů a také můžete najít hodně informací na hlavní stránce - http://www.nightstalkers.cz
Kampaň byla vytvořen převážně v normální Armě II, nicméně je také hratelná a přizpůsobená verzi Combined Operations (Arma II + Arma II OA). Kampaň je plně závislá na obsahu modifikace [Nightstalkers] Stíny Namalsku, takže kampaň i mód jsou vydané ve verzi 1.0 v jednom vydání. Pro více informací o tomto módu a jeho unikátních funkcích pokračujte sem.
Spolu s vydáním kampaně je také obsažena unikátní CTI SP/MP mise (založená na Bennyho excelentním warfare). Mise je posazená na Namalsk s upravenými stranami a přidanými funkcemi. V této warfare misi stojí spojené síly USA a Ruské federace proti zákeřné korporaci NAC, která se snaží hlídat své výzkumy a Namalsk za použití jakékoliv síly.
Pro více informací o této warfare misi, pokračujte sem
.Tip!
V průběhu celé kampaně budete mít za úkol najít vysoce citlivé informace o frakci NAC, co vlastně dělají a o co vlastně jde na Namalsku. Jakmile je najdete, mise vám vypíše přístupový kód (také ho vypíše do rpt souboru) do poznámky v diáři, kde budou instrukce k použití a také samozřejmě samotné informace. Ale protože textu je hodně, rozhodl jsem se vytvořit speciální sekci na webu zvanou NAC HQ, kde budete moci použít získaný kód z mise / rpt souboru a přečíst všechny informace aniž byste byli ve hře a daleko lépe formátované.
Kampaň v bodech:
- Kompatibilní s Arma II CO
- 4 prologové mise a 18 hlavních
- Unikátní warfare mise, která co nejvíce kopíruje situaci v kampani!
- Atmosférické mise s pečlivě vybranou hudbou a zvuky
- Unikátní funkce, situace (jako třeba útěk z podzemí objektu A2), muzika a zvuky
- Kampaň obsahuje také prvky nelinearity
- Svižná gameplay
- Plné pozadí pro příběh popsáno na http://www.nightstalkers.cz a pokračuje také s ingame poznámka v diáři či popisy úkolů
- Velké množství textů k dispozici jak v českém, tak v anglickém jazyce
- Nahrávací obrazovky pro každou misi
- Střídající se postavy, můžete vidět konflikt z různých stran
- Unikátní frakce a charaktery (například privátní organizace Nightstalkers a Tamika Maclemar)
Poznámky před hraním:
* Je doporučeno mít zaplou muziku v průběhu kampaně
* Je také doporučeno mít postprocess efekty aspoň na malé úrovni
* Autosavy jsou tam, kde je to potřeba
* Kamapň prošla několika testy a měla by být bez větších chyb
* Snažil sem se mise udělat co nejpřístupnější a vyhnout se nějakým slabinám AI
* Není doporučeno moc používat klávesu ESC (http://dev-heaven.net/issues/14806)
* Ačkoliv kampaň byla testována jak v Arma II, tak i v Arma II CO, gameplay může být trochu rozdílná
Pár poznámek o multiplayerové verzi
- Multiplayerová verze je čistá multiplayerová verze - není doporučeno ji hrát jako singleplayer misi!
- Multiplayerová verze je stále v experimentální verzi, postupem času se vychytávají nejrůznější mouchy (bohužel už jen v akutalizacích pro Arma II Combined Operations)!
- Je klíčové mít v každé misi obsazenou první hratelnou jednotku! (většina věcí v misi závisí na akci právě této jednotky)
- Multiplayerovou verzi lze rozeznat v menu s popiskem Krize: Namalsk [MP] přičemž tlačítko pro založení serveru bude povolené (singleplayerová verze má popisek Krize: Namalsk [SP])
- Multiplayer verze neobsahuje některé funkce a části singleplayer verze, je nutné pamatovat, že kampaň byla designována pro jednoho hráče!
- Kampaň neobsahuje možnost ukládání v průběhu misí a není JIP kompatibilní!
Tuny obrázků ze hraní:
http://www.nightstalkers.cz/cz_nc_screens
modifikace pro Arma II CO
Současný stav: Vydáno
Popis:
Jak jste již patrně četli výše o kampani, tato modifikace je klíčovou částí kampaně Krize: Namalsk. Od první Arma 1 verze jsem změnil a přidal skutečně tuny věcí do této modifikace. Musím se přiznat, že jsem nikdy nemyslel, že budu schopen vytvořit věci jako můžete vidět nyní v módu. Z hlediska jejího obsahu může dobře posloužit fanouškům hry S.T.A.L.K.E.R., obsahuje totiž základní věci pro vytvoření jednoduché mise s atmosférou hry S.T.A.L.K.E.R.. Modifikace byla tvořena hlavně v klasické Arma II, čili většina novinek (termální vidění,..) s příchodem CO, není podporováno (pasivní podpora).
Modifikace v pár bodech:
- Ostrov Namalsk ve verzi 1.11 (changelog níže)
- Frakce pro kampaň Krize: Namalsk
- Moduly pro editor misí (pro více informací níže)
- Databáze zvuků a muziky pro tvoření misí
- Další nutné data pro kampaň Krize: Namalsk
- Kompatibilní s Arma II CO
- Menší změna UI (změněny hlavně loadovací obrazovky)
> Ostrov Namalsk
Modifikace obsahuje Ostrov Namalsk, v nejnovější verzi 1.55!
> Frakce pro kampaň Krize: Namalsk
NAC
Hlavní záporáci, brání své výzkumy pomocí svých zbraní a ukradené Ruské techniky.
Obrázky > http://www.nightstalkers.cz/cz_son_screens
Nightstalkers
Jedna z hratelných frakcí v kampani, privátní militaristická / vědecká organizace. Její členové jsou zkušení v mnoha oborech. 5 členů - Tamika Maclemar, Michael Zaytsev, Peter Trepov, Alex Nuvikov a velitel Maksim Solovyov.
Mutanti
Tyhle divné stvůry se objevily odnikud po experimentech NAC a evidentně si nechtějí jen popovídat! Obsahují známé stupidní zombíky (používající excelentní animace od TeaCupa) a rychlé, nebezpečné, neviditelné upíry (se 3 skiny)!
Obrázky > http://www.nightstalkers.cz/en_son_screens
Video > http://www.youtube.com/watch?v=xKa4kHXZxPU
> Moduly pro editor misí
Musím říci, že moduly se v průběhu staly nejdůleitější součástí této modifikace. je zde k dispozici 6 modulů s nejrůznějšími funkcemi. Všechny byly otestovány v multiplayeru. Popíšu zde v krátkosti, jaké moduly tu najdete, nicméně pro lepší popis doporučuji zajít na - http://www.nightstalkers.cz/cz_son_moduly.
Effect: Namalsk default gray color
Effect: Namalsk default color
Effect: Namalsk cold color
Typ: Moduly pro změnu atmosféry
S těmito moduly můžete nastavit atmosféru mise změnou celkových barev - jsou zde k dispozici 3 efekty.
AII Laboratoř
Typ: Modul pro vylepšení podzemí objektu AII.
Myslím, že víte, co je to Namalsk a také určitě víte, že Namalsk je taky první a jediný ostrov, který má podzemí. S tímto modulem máte unikátní možnost podzemí beze větších problémů vyplnit doplňujícími objekty, ale aby toho nebylo málo, můžete kontrolovat i světla!
Blowout
Typ: Modul pro kontrolu výbojů z mimozemského objektu na Namalsku.
Tento modul je velice komplexní a asi nejvíce může ovlivnit vývoj mise. Může generovat náhodné výboje ve vaší misi pohým vložením modulu, můžete nosit ochranné zařízení, které vás ochrání před nebezpečným zářením a také můžete ovlivnit sílu výbojů! Zkoušeli jste někdy, jaký dopad bude mít EMP ve vaší misi?
Tento modul také nabízí variantu v jedné funkci - pro méně dynamické mise.
Mutanti
Typ: Modul pro spawnování a kontrolu mutantů.
Pomocí toho modulu můžete lehce udělat efektivní náhodné spawnování mutantů včetně chránění důelžtých osob či zapínání/vypínání.
> Pro tvůrce misí
Na http://www.nightstalkers.cz/ se snažím vysvětlit co do největších detailů, co všechno je možné dělat s [Nightstalkers] Stíny Namalsku.
Tady jsou nejdůležitější sekce, které byste měli zhlédnout:
Třídy > http://www.nightstalkers.cz/en_nc_classnames
(Offline version http://download.nightstalkers.cz/ns2/ns_classnames.pdf )
Popisy modulů > http://www.nightstalkers.cz/en_son_moduly
> Changelog (Update 2.4)
Added: 4 COOP missions by JTS (Escape part 1,2,3,4)
Changed: "BrokenNVGoggles" no longer occupies NVG/Binoc slot
Changed: Improved init phase on client-part of Blowout module
Changed: "fn_dzn_breathfog" - speed of breathfog has been decreased (to prevent weird looking effect when wind is strong)
Changed: "fn_dzn_snowfall" - no longer requires is in building check pre-compiled
Changed: Lowered strength of ambient colour module effects (Effect: Namalsk cold color, Effect: Namalsk default gray color)
Changed: Finalized the way mutants work in MP (everything should be correctly visible and broadcasted now - but again, it requires a functions manager for MP)
Changed: Lowered zombie damage
Changed: Several other little things in ns_modules.pbo
Changed: Few minor details on sat texture for Namalsk
Changed: Few minor details on surface texture for Namalsk (Tara island and some other locations have more grass now)
Changed: Balance changes in different campaign missions
Fixed: Several objects positions on Namalsk
Fixed: A LOT of issues related to the custom models (geometries, shadows, textures), used by Namalsk, making them less exploitable, safer and better looking (Credits goes mainly to Vilas for help!)
Fixed: An issue at the start of Blowout module (client-part)
Fixed: An issue with "missing static object" for campaign mission 1,2,4,22a (SP and MP) (caused by waypoint attached to map object, which are constantly changed by map updates)
Fixed: An issue with mission 5 (MP) not being playable (only intro-scene previously)
Fixed: An issue with (not-game-breaking - appears only when ns_dayz present) mission dependency on ns_dayz addon in mission 6,7a,7b,8,10,22a (SP and MP)
Fixed: Minor script issue when entering Vorkuta in 10th mission (MP)
Fixed: Issues at the start of mission 12 and on Sabre point (MP)
Fixed: Part of 12 mission has been redone for MP version to be more logical and enjoyable from 2-player perspective (MP)
Fixed: Issues at the start of mission 13 (MP)
Fixed: Data download from mission objective laptop should always work now (MP)
Fixed: Issues at the start of mission 15, issue with AI often not following their waypoints and improved mission flow to support 2-player perspective (MP)
Fixed: Init of mission 17 (MP)
Fixed: False notification about player not following orders in mission 18 (MP)
Fixed: Minor sync issues in mission 18,20,21,22a,22b (MP)
Removed: Redundant data in ns_modules.pbo
Mějte na paměti, že tento balíček obsahuje všechny předchozí změny a že tento changelog zobrazuje pouze nejnověší změny v aktuálním updatu. Pro zobrazení kompletních změn od verze 1.0, pokračujte sem: http://download.nightstalkers.cz/ns2/nc_changelog.txt.
Chtěl bych všem poděkovat za poskytnutí feedbacku! :)
> Instalační instrukce
Pokyny pro kompletní balíček
Tento balíček je pro uživatele, kteří nevlastní modifikaci vůbec..
Extrahujte obsah nc_pathfinder4_full.7z do kořenové složky Arma II OA.
Pokyny pro aktualizační balíček
Tento balíček je určen pro uživatele, kteří již vlastní mód s updatem 2.X..
Extrahujte obsah nc_pathfinder4_update.7z do kořenové složky Arma II OA a potvrďte přepsání.
-mod=@NC
> Seznam souborů v nc_pathfinder_u4_full.7z
\@NC\Addons\namalsk.pbo
\@NC\Addons\namalsk.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns.pbo
\@NC\Addons\ns.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns2.pbo
\@NC\Addons\ns2.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_anims.pbo
\@NC\Addons\ns_anims.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_fraction.pbo
\@NC\Addons\ns_fraction.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_missions.pbo
\@NC\Addons\ns_missions.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_modules.pbo
\@NC\Addons\ns_modules.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_music.pbo
\@NC\Addons\ns_music.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_mutants.pbo
\@NC\Addons\ns_mutants.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_plants.pbo
\@NC\Addons\ns_plants.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_rocks.pbo
\@NC\Addons\ns_rocks.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_sounds.pbo
\@NC\Addons\ns_sounds.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_ui.pbo
\@NC\Addons\ns_ui.pbo.NST.bisign
\@NC\logo_arma2nc_ca.paa
\@NC\mod.cpp
\Keys\NST.bikey
\MPMissions\01escape.namalsk.pbo
\MPMissions\02escape.namalsk.pbo
\MPMissions\03escape.namalsk.pbo
\MPMissions\04escape.namalsk.pbo
> Seznam souborů v nc_pathfinder_u4.7z
\@NC\Addons\namalsk.pbo
\@NC\Addons\namalsk.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns.pbo
\@NC\Addons\ns.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns2.pbo
\@NC\Addons\ns2.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_missions.pbo
\@NC\Addons\ns_missions.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_modules.pbo
\@NC\Addons\ns_modules.pbo.NST.bisign
\@NC\logo_arma2nc_ca.paa
\@NC\mod.cpp
\MPMissions\01escape.namalsk.pbo
\MPMissions\02escape.namalsk.pbo
\MPMissions\03escape.namalsk.pbo
\MPMissions\04escape.namalsk.pbo
> Ke stažení
Krize: Namalsk, 2.4 [any to v1.15.4]
709MB
nc_pathfinder4_full.7z, 7z archiv
> Poděkování
Apo (testování Namalsku v A1/A2, testování beta verze kampaně)
Benny (za perfektní warfare misi)
Campus (testování, překlad, podpora developera)
Crytek (textura zbraně)
Dokix2 (testování Namalsku v A2)
Edge (testování pre-release verze)
Grub (testování pre-release verze)
GSC Gameworld (nějaké textury, modely a zvuky)
Kju (optimalizace configů, reportování)
Mikebart (textura trávy)
Pikus (modely)
Rsa Viper (podpora developera, mp testování)
Saigos (za fotky, které sloužily jako podklady pro Jalovisko)
SenChi (textura trávy)
TeaCup (skvělá zombie animačka)
Aeious "BlackOuT" Killhound (testování, propagace)
Eawes (dev support, master of paths pro AI, testování)
JTS (testování, propagace, coop mise)
DayZ (nejlepší cesta jak procestovat ostrov :D)
Vilas (velká posila při ladění modelů a textur v 2.4)
Všem tvůrcům hudby {
Hans Zimmer
Sean Murray
Jesper Kyd
Rom Di Prisco
MoozE
Firelake
Harry Gregson-Williams
Norihiko Hibino
Clinton Shorter
Clint Mansell
Two Steps From Hell
Alexey Omelchuk
Jon Hallur
Don Davis
Graeme Revell
Groove Armada
ATB
Ondřej Matějka
Metro 2033
Massive Attack
Trevor Rabin
Peter Antovszki
};
Všem, kdo pomohli zlepšit Namalsk s reporty
Všem na komunitních fórech a stránkách za podporu
Tobě za hraní!
a Bohemia Interactive za skvělou hru!
Ještě posledních pár slov, všechno tady bylo vytvořené prakticky 1 člověkem v jeho volném čase..
Doufám, že se vám bude kampaň a mód líbit!
Sumrak,
tvůrce kampaně a módu
sumrak<zavinac>nightstalkers.cz
http://www.youtube.com/user/Sumr4k
Krize: Namalsk, 1.1 (1.10.1) [ARMA II (standalone)]
Tato verze je pro uživatele, kteří vlastní ARMA II (standalone)!
Zdravím všechny, s radostí oznamuji, že po cca. 2 letech vydávám kampaň Krize: Namalsk spolu s módem [Nightstalkers] Stíny Namalsku. Možná jste už slyšeli zkoušeli pradávnou verzi mého módu kdysi v Arma 1 či dokonce OFP, ale to bylo úplné nic oproti tomu, co nyní vydávám. Nyní zpět ke kampani, s vydáním Arma 1 verze NS módu přišla také velmi krátká kampaň s označením prolog ke kampani Krize: Namalsk.
NYNÍ, v Arma II, vydávám plnou verzi kampaně Krize: Namalsk spolu s plnou verzí módu [Nightstalkers] Stíny Namalsku. Kampaň obsahuje plně nabitých 22 misí s unikátní atmosférou, situacemi, scénami a exceletní muzikou! Součástí této kampaně je také přepracovaný prolog z Arma 1 and jestli ste byli naštvaní, jak v prologu příběh skončil, nebojte se, nyní máte možnost se dozvědět, co se stalo!
Počítadlo na oficiálních stránkách módu se zastavilo a to znamená jediné.. Tamika Maclemar právě dorazila na Namalsk a snaží se zjistit, co se s Namalskem stalo! Připojte se k ní a prozkoumejte tajemství Namalsku! Bojujte v unikátní operaci světových velmocí a zastavte nebezpečnou korporaci NAC!
Mapa tohoto článku
Krize: Namalsk
[Nightstalkers]
Stíny Namalsku
Download
kampaň pro Arma II
Současný stav: Vydáno
Současná verze: 1.10.1
Popis:
Krize: Namalsk je kampaň pro hru Arma II s více než 22 misemi. Budete součástí konfliktu na ostrově Namalsk. Namalsk se stane cílem jedné neznámé korporace NAC (Namalsk corporation). Po několika měsících, kdy NAC provádí výzkumy na neznámém, pravděpodobně mimozemském zařízení, které nali na Namalsku, po velmi nebezpečných pokusech odpovídají vlády Ruska a USA ve snaze je zastavit. Bohužel ale nevědí, s kým mají tu čest.
Můžete vidět celý konflikt z nejrůznějších stran a nejrůznějších osob, například ocitnete se v kůži členů privátní militaristické a vědecké organizace Nightstalkers, budete hrát za člena průzumného týmu USMC či velitele Ruské útočné specnaz skupiny. Ocitnete se v nejrůznějších situacích, mise mají velmi silnou atmosféru s pečlivě vybranou muzikou a různými zvukovými i grafickými efekty. Situace je detailně popsána v každé misi v poznámkách v diáři či v popisech úkolů a také můžete najít hodně informací na hlavní stránce - http://www.nightstalkers.cz
Kampaň byla vytvořen převážně v normální Armě II, nicméně je také hratelná a přizpůsobená verzi Combined Operations (Arma II + Arma II OA). Kampaň je plně závislá na obsahu modifikace [Nightstalkers] Stíny Namalsku, takže kampaň i mód jsou vydané ve verzi 1.0 v jednom vydání. Pro více informací o tomto módu a jeho unikátních funkcích pokračujte sem.
Spolu s vydáním kampaně je také obsažena unikátní CTI SP/MP mise (založená na Bennyho excelentním warfare). Mise je posazená na Namalsk s upravenými stranami a přidanými funkcemi. V této warfare misi stojí spojené síly USA a Ruské federace proti zákeřné korporaci NAC, která se snaží hlídat své výzkumy a Namalsk za použití jakékoliv síly.
Pro více informací o této warfare misi, pokračujte sem
.Tip!
V průběhu celé kampaně budete mít za úkol najít vysoce citlivé informace o frakci NAC, co vlastně dělají a o co vlastně jde na Namalsku. Jakmile je najdete, mise vám vypíše přístupový kód (také ho vypíše do rpt souboru) do poznámky v diáři, kde budou instrukce k použití a také samozřejmě samotné informace. Ale protože textu je hodně, rozhodl jsem se vytvořit speciální sekci na webu zvanou NAC HQ, kde budete moci použít získaný kód z mise / rpt souboru a přečíst všechny informace aniž byste byli ve hře a daleko lépe formátované.
Kampaň v bodech:
- Kompatibilní s klasickou Arma II
- 4 prologové mise a 18 hlavních
- Unikátní warfare mise, která co nejvíce kopíruje situaci v kampani!
- Atmosférické mise s pečlivě vybranou hudbou a zvuky
- Unikátní funkce, situace (jako třeba útěk z podzemí objektu A2), muzika a zvuky
- Kampaň obsahuje také prvky nelinearity
- Svižná gameplay
- Plné pozadí pro příběh popsáno na http://www.nightstalkers.cz a pokračuje také s ingame poznámka v diáři či popisy úkolů
- Velké množství textů k dispozici jak v českém, tak v anglickém jazyce
- Střídající se postavy, můžete vidět konflikt z různých stran
- Unikátní frakce a charaktery (například privátní organizace Nightstalkers a Tamika Maclemar)
Poznámky před hraním:
* Je doporučeno mít zaplou muziku v průběhu kampaně
* Je také doporučeno mít postprocess efekty aspoň na malé úrovni
* Autosavy jsou tam, kde je to potřeba
* Kamapň prošla několika testy a měla by být bez větších chyb
* Snažil sem se mise udělat co nejpřístupnější a vyhnout se nějakým slabinám AI
* Není doporučeno moc používat klávesu ESC (http://dev-heaven.net/issues/14806)
Pár poznámek o multiplayerové verzi
- Multiplayerová verze je čistá multiplayerová verze - není doporučeno ji hrát jako singleplayer misi!
- Multiplayerová verze je stále v experimentální verzi, postupem času se vychytávají nejrůznější mouchy (bohužel už jen v akutalizacích pro Arma II Combined Operations)!
- Je klíčové mít v každé misi obsazenou první hratelnou jednotku! (většina věcí v misi závisí na akci právě této jednotky)
- Multiplayerovou verzi lze rozeznat v menu s popiskem Krize: Namalsk [MP] přičemž tlačítko pro založení serveru bude povolené (singleplayerová verze má popisek Krize: Namalsk [SP])
- Multiplayer verze neobsahuje některé funkce a části singleplayer verze, je nutné pamatovat, že kampaň byla designována pro jednoho hráče!
- Kampaň neobsahuje možnost ukládánív průběhu misí a není JIP kompatibilní!
Tuny obrázků ze hraní:
http://www.nightstalkers.cz/cz_nc_screens
modifikace pro Arma II
Současný stav: Vydáno
Popis:
Jak jste již patrně četli výše o kampani, tato modifikace je klíčovou částí kampaně Krize: Namalsk. Od první Arma 1 verze jsem změnil a přidal skutečně tuny věcí do této modifikace. Musím se přiznat, že jsem nikdy nemyslel, že budu schopen vytvořit věci jako můžete vidět nyní v módu. Z hlediska jejího obsahu může dobře posloužit fanouškům hry S.T.A.L.K.E.R., obsahuje totiž základní věci pro vytvoření jednoduché mise s atmosférou hry S.T.A.L.K.E.R.. Modifikace byla tvořena hlavně v klasické Arma II, čili většina novinek (termální vidění,..) s příchodem CO, není podporováno (pasivní podpora).
Modifikace v pár bodech:
- Ostrov Namalsk ve verzi 1.11 (changelog níže)
- Frakce pro kampaň Krize: Namalsk
- Moduly pro editor misí (pro více informací níže)
- Databáze zvuků a muziky pro tvoření misí
- Další nutné data pro kampaň Krize: Namalsk
- Kompatibilní s Arma II
- Menší změna UI (změněny hlavně loadovací obrazovky)
> Ostrov Namalsk [v1.11]
Modifikace obsahuje Ostrov Namalsk, ve verzi 1.11!
*Added: Nové ingame menu obrazovky
*Added: Nový ambient pro lokaci budov (zkuste Vorkutu v noci :p)
*Added: Efekty pro změnu barevné kompozice mají nyní globální účinek, je možné je manuálně vypnout / zapnout (více infa na http://www.nightstalkers.cz)
*Added: Nový typ trávy
*Added: Podpora termálního vidění (ostrov má nyní parametry pro TI)
*Changed: Dle příběhu Krize: Namalsk, větrné elektrárny na severní části byly zničeny frakcí NAC
*Changed: Názvy modulů
*Fixed: Problém s 2x přehrávaným ambientním zvukem
*Fixed: Menší změny byly provedeny u clutteru (tráva), pro lepší bojování v trávě
*Fixed: Pozice některých objektů
*Fixed: Definice skybox textury
*Fixed: Menší změny v AII modulu
*Fixed: AII modul bude nyní fungovat pouze na Namalsku
*Fixed: Různé problémy s AII modulem v MP
*Fixed: Nefungující destrType="DestructNo"; na některých objektech (části kolejí)
*Fixed: Fire Geometry Lod na stromech (nejsou již neprůstřelné po celé části)
*Fixed: Grafické artefakty na stromech a objektech při zapnutém vyhlazování
*Fixed: Barvy textur stromů
*Fixed: Železnice je nyní viditelná na mapě
*Fixed: Menší změny u modelů (geometry, roadway,..)
*Known Issue: Někteří uživatelé se mohou setkat s divným vykreslování podzemí objektu AII při použití vyhlazování, řešením je vypnutí vyhlazování
> Frakce pro kampaň Krize: Namalsk
NAC
Hlavní záporáci, brání své výzkumy pomocí svých zbraní a ukradené Ruské techniky.
Obrázky > http://www.nightstalkers.cz/cz_son_screens
Nightstalkers
Jedna z hratelných frakcí v kampani, privátní militaristická / vědecká organizace. Její členové jsou zkušení v mnoha oborech. 5 členů - Tamika Maclemar, Michael Zaytsev, Peter Trepov, Alex Nuvikov a velitel Maksim Solovyov.
Mutanti
Tyhle divné stvůry se objevily odnikud po experimentech NAC a evidentně si nechtějí jen popovídat! Obsahují známé stupidní zombíky (používající excelentní animace od TeaCupa) a rychlé, nebezpečné, neviditelné upíry (se 3 skiny)!
Obrázky > http://www.nightstalkers.cz/en_son_screens
Video > http://www.youtube.com/watch?v=xKa4kHXZxPU
> Moduly pro editor misí
Musím říci, že moduly se v průběhu staly nejdůleitější součástí této modifikace. je zde k dispozici 6 modulů s nejrůznějšími funkcemi. Všechny byly otestovány v multiplayeru. Popíšu zde v krátkosti, jaké moduly tu najdete, nicméně pro lepší popis doporučuji zajít na - http://www.nightstalkers.cz/cz_son_moduly.
Effect: Namalsk default gray color
Effect: Namalsk default color
Effect: Namalsk cold color
Typ: Moduly pro změnu atmosféry
S těmito moduly můžete nastavit atmosféru mise změnou celkových barev - jsou zde k dispozici 3 efekty.
AII Laboratoř
Typ: Modul pro vylepšení podzemí objektu AII.
Myslím, že víte, co je to Namalsk a také určitě víte, že Namalsk je taky první a jediný ostrov, který má podzemí. S tímto modulem máte unikátní možnost podzemí beze větších problémů vyplnit doplňujícími objekty, ale aby toho nebylo málo, můžete kontrolovat i světla!
Blowout
Typ: Modul pro kontrolu výbojů z mimozemského objektu na Namalsku.
Tento modul je velice komplexní a asi nejvíce může ovlivnit vývoj mise. Může generovat náhodné výboje ve vaší misi pohým vložením modulu, můžete nosit ochranné zařízení, které vás ochrání před nebezpečným zářením a také můžete ovlivnit sílu výbojů! Zkoušeli jste někdy, jaký dopad bude mít EMP ve vaší misi?
Tento modul také nabízí variantu v jedné funkci - pro méně dynamické mise.
Mutanti
Typ: Modul pro spawnování a kontrolu mutantů.
Pomocí toho modulu můžete lehce udělat efektivní náhodné spawnování mutantů včetně chránění důelžtých osob či zapínání/vypínání.
> Pro tvůrce misí
Na http://www.nightstalkers.cz/ se snažím vysvětlit co do největších detailů, co všechno je možné dělat s [Nightstalkers] Stíny Namalsku.
Tady jsou nejdůležitější sekce, které byste měli zhlédnout:
Třídy > http://www.nightstalkers.cz/en_nc_classnames
(Offline version http://download.nightstalkers.cz/ns2/ns_classnames.pdf )
Popisy modulů > http://www.nightstalkers.cz/en_son_moduly
(Offline version http://download.nightstalkers.cz/ns2/ns_modules.pdf )
> Instalační instrukce
Doporučená verze Army II - Pokud možno ta nejnovější, jinak rozhodně aspoň 1.05+
Doporučuji hrát bez použití módů, které nějakým způsobem významněji ovlivňují celkovou gameplay.
Extrahujte stažený archiv nc_v1.10.1_full.7z do vaší Arma II složky a spusťe Arma II s parametrem -mod=@NC (defaultní jméno složky).
Všechna pbo podepsaná klíčem verze 2!
> Seznam souborů
Seznam souborů v nc_v1.10.1_full.7z
\@NC\Addons\namalsk.pbo
\@NC\Addons\namalsk.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns.pbo
\@NC\Addons\ns.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns2.pbo
\@NC\Addons\ns2.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_anims.pbo
\@NC\Addons\ns_anims.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_fraction.pbo
\@NC\Addons\ns_fraction.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_missions.pbo
\@NC\Addons\ns_missions.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_modules.pbo
\@NC\Addons\ns_modules.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_music.pbo
\@NC\Addons\ns_music.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_mutants.pbo
\@NC\Addons\ns_mutants.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_plants.pbo
\@NC\Addons\ns_plants.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_rocks.pbo
\@NC\Addons\ns_rocks.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_sounds.pbo
\@NC\Addons\ns_sounds.pbo.NST.bisign
\@NC\Addons\ns_ui.pbo
\@NC\Addons\ns_ui.pbo.NST.bisign
\@NC\mod.cpp
\@NC\ns_classnames.pdf
\@NC\ns_modules.pdf
\@NC\readme_cz.txt
\@NC\readme_en.txt
\Keys\NST.bikey
> Download linky
Namalsk Crisis [v1.10.1]
675MB
7z archive
armaholic.com (Thanks to Foxhound!)
> Poděkování
Apo (testování Namalsku v A1/A2, testování beta verze kampaně)
Benny (za perfektní warfare misi)
Campus (testování, překlad, podpora developera)
Crytek (textura zbraně)
Dokix2 (testování Namalsku v A2)
Edge (testování pre-release verze)
Grub (testování pre-release verze)
GSC Gameworld (nějaké textury, modely a zvuky)
Kju (optimalizace configů, reportování)
Mikebart (textura trávy)
Pikus (modely)
Rsa Viper (podpora developera, mp testování)
Saigos (za fotky, které sloužily jako podklady pro Jalovisko)
SenChi (textura trávy)
TeaCup (skvělá zombie animačka)
Všem tvůrcům hudby {
Hans Zimmer
Sean Murray
Jesper Kyd
Rom Di Prisco
MoozE
Firelake
Harry Gregson-Williams
Norihiko Hibino
Clinton Shorter
Clint Mansell
Two Steps From Hell
Alexey Omelchuk
Jon Hallur
Don Davis
Graeme Revell
Groove Armada
ATB
Ondřej Matějka
Metro 2033
Massive Attack
Trevor Rabin
Peter Antovszki
};
Všem, kdo pomohli zlepšit Namalsk s reporty
Všem na komunitních fórech a stránkách za podporu
Tobě za hraní!
a Bohemia Interactive za skvělou hru!
Ještě posledních pár slov, všechno tady bylo vytvořené prakticky 1 člověkem v jeho volném čase..
Doufám, že se vám bude kampaň a mód líbit!
Sumrak,
tvůrce kampaně a módu
sumrak<zavinac>nightstalkers.cz
http://www.youtube.com/user/Sumr4k
©Sumrak 2024